Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 00:53 - Моите мисли от деня - един нормален луд ден!
Автор: ultranick Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2193 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 10.01.2008 01:27


Събудих се. Първа мисъл - добре ли съм, наспах ли се и колко е часа. Аха 10:00. време е за ставане. Какъв ден е днес, какво трябва да правя. Нека си оправя леглото и закуся и ще видим. Готово, сега какво ще правя. Трябва да измисля какво, а май вчера се уговорихме да идем на кафе около 13:00 добре има време ще взема списание, не, може и да седна на компютъра. Ще пусна компютъра и ще почета малко, а като ми омръзне може и да видя нещо ново в мрежата. Какъв ден е днес, а да сряда ,май имаше джакпот в тото2 - ще трябва да си пусна фиша. Я да видя как е времето на вън - а заскрежено и натова отгоре и мъгла, май ще е студено трябва да се облека добре. Дали да ходя изобщо до тотото, а май трябва, защото трябва да взема и печалбата от предния тираж, а не се пада всеки път. Студено или не отивам. Тръгвам, но коя блуза да си облека, а тази която ми харесва най-много и топли освен това, но не я ли нося прекалено често - май да. Нищо то на кой ли ще му направи впечатление какво съм носил, ако са ме запомнили изобщо, и все пак - може и този път да съм с нея, а другия ще я сменя. Има сняг, а да трябва да обуя зимните обувки с големия грайфер - хлъзгаво е да не падна, че комшията си счупи крака наскоро. Май ще ида с колата, но тя е заскрежена и все пак ще я запаля, решил съм с нея ще е иначе е студено. Ама има ли бензин, а има още 10 литра, ще стигне, но скоро трябва да зареждам. Отивам в тотото попълвам числата - дали ще се падне нещо, незнам може би ама шанса е минимален. Трябва да вярвам, че ще се падне и може да се падне - хайде вярвай и попълвай. Я да видя кой числа. Сина, аз и баща ми сме родени на 10 число от месеца значи 10, фатално е 13 никой няма да го пише и може и да го изтеглят - дали не манипулират числата, последният път се паднаха 2 двойки числа последователно, май има нещо. Тогава защо играя - просто някаква надежда. Ами ако се падне какво ще правя, я да не мисля за това то и без това няма да се падне. Ама как така я вярвай иначе наистина няма да се падне. В училище бях 24 номер, добре ама ако карам на дати от 31 нагоре няма да стигна, а да запиша някой числа от горните, то всеки ако кара на дати и тотото ще теглят само големи числа айде 2-3 числа от тях - 43 и 48. Колко станаха  аха 5 , сега още едно - я да видим  стискам очите и което се падне. Аха 35 - готово. Дали ще се паднат - май не, карай вече го попълних майната му, каквото това. Взаех си печалбата 31 лв. много ли са малко ли какво да правя с тях - знам ли с тях и без тях май все тая, ами защо играя тогава. А може да се падне, знае ли човек - я стига съм мислил каквото това. Добре сега да се обадя за кафето. Опа стана ли айде на кафе, какво сега ли ставаш. Не си се разсънил и ще пиеш кафе у вас. Аха прави и за мене тогава ако е удобно идвам след малко. Ок айде идвам. Пристигнах и поприказвахме, гледахме трейлърите на филма баклава и си мислихме на къде върви света. Странни неща и все пак каква е реалността. После огладняхме и айде на пица. Идва сервитьорката, какво ще пием - май е студено няма да е газирано, но май една бира ми се пие, нали е газирана. Карай газирана или не бира. Каква пица да взема, ами я да видя тази с какво е, аха, ами тази - а има царевица аз я обичам значи тя ще е. Пак приказвахме за какво - ами за обикновенните неща - любов, пари, коли, работа, пак пари, свободата, скуката, какво искаме от живота, а какви гаджета има отсреща. Я да не гледам то и без това съм женен не ми трябва беля на главата, ама иначе изпънати мадами. Карай я да приказваме пак за коли и работа, че да не се захласна и да стане някоя глупост от която да боли глава. Прибирам се я да си видя блога, че скоро не съм влизал - а ето го май не е много четен, защо ли ми и трябва не искам да съм комерсиален. Май трябва да съм различен и интересен - защо пък интересен, на кого да се харесвам. Я да си пиша каквото си мисля - карай, че не ме четат. Ако ме четат пък ще си мисля че съм станал комерсиален - пак няма да харесам - това е. Я да видим какво написах - уф много дълго едва ли някой ще издържи да прочете тия глупости до края, защо си играх да пиша това. Знам ли може пък да го изтрия, то има ли смисъл от това, може някой да открие пък. Я да го публикувам, току виж някой ми направил дисекция на душата. Та койли ще издържи да прочете това, май трябва да е някой доста луд - да не казваме пък колко луд трябва да е този, който го е написъл. Замисляне - не се чувствам луд, май не съм. Това не са ли просто нещата от живота. Всеки ден взимаме решения, съобразяваме - я да не коментирам да не подведа някой какво съм писал. Може някой достатъчно луд да прочете това и какъв ли ще е коментара - май не съм само аз луд.


Тагове:   ден,   Моите,   мисли,   нормален,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ultranick - Скучен ден...
17.01.2008 15:25
За съжаление тези дни са доста скучни, затова нормалните не оцеляват и добрите момчета отиват в рая, а лошите бог знае къде.
п.с.1 - покрил се е дълбоко, мисля че се опитва да избяга от скуката. Не мога да го открия. Някой ден ще се върне. Винаги се връща.
п.с.2 - обмислям един, скоро ще го видиш.
цитирай
2. анонимен - с ньнэд яе зс6е шкнь хе пс е ,яхд пхджд М№
26.11.2008 22:24
хихи вземи сега и преведи, ама аз все такива ще ги свърша!! ама пишете нещо интересно моля ви, че друг път няма да пиша коментари!! имаше нещо смешно тук, така, че не е толкова зле. МЧалко тъп ден, трябваше нещо интересно да напишеш, някоя клюка, новина, виц ако има ще го чета редовно
цитирай
3. анонимен - old navy online coupon
28.07.2011 09:14
ArtrpplodCVoptr <a href=http://asgard773.typepad.com/blog/2011/07/old-navy-promo-unique-codes-tricks-for-cash-conscious-buyers.html>old navy online coupons</a> Bzuesvgeddyw
цитирай
4. анонимен - xanax
31.08.2011 18:55
You made some clear points there. I looked on the internet for the topic and found most individuals will consent with your blog.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ultranick
Категория: Забавление
Прочетен: 27933
Постинги: 11
Коментари: 22
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол